aksesuar · detay · dikiş · emek · iplik · iğne · moda · tasarım · yaratıcılık · yenilik

>Hayırlı Uğurlu Olsun:)

>
Bu blog, çevremizde dönüp duran esin perilerini yakalayıp iğne ve iğlikle hayatımıza tutturmak için oluşturuldu. Dahası sadece iğne ve iplikle değil, tığ, şiş, yün, keçe.. bizi gülümsetecek, yaratıcılığımızı ortaya çıkaracak ne kadar güzellik varsa hepsinden yardım almak, içimizdeki marifeti ortaya çıkarmak amacımız. Umarım saygıyla, sevgiyle emeğin en güzelini ortaya koyarız. Esin perilerinin sizi kovalaması dileğiyle…

( Ehöm! Tabi yukardaki yazı pek bir resmi oldu ama zıp zıp zıplayasım var efendim! Nihayetinde yapmayı çok istediğim bir şeyi yapmaya başladım. Kuş gibi rahatladım.Artık bende uzun zamandır takip ettiğim bloglarda yorum yazıp, yaptığım işleri sergileyebileceğim. Ama en çok sizlerin yorumlarınızı merak ediyorum. İnşallah elime yüzüme bulaştırmam:) )

Yukarıdaki tatlı resmin kaynağı için tıklayınız

Bir Cevap Yazın

