detay · hediye · iplik · iğne · yenilik

>C&A’dan Magnet Geldi

>
C&A‘dan ne zaman alışveriş yaptım, ne ara adresimi verdim hiç hatırlamıyorum. Ama belliki onlar beni hatırlamışlar ve City’s Nişantaşındaki mağazalarını açtıklarını haber vermek için bu şirin magneti göndermişler. Üzerinde bir sürü küçük kelime veya ek var:) Bu bikini çok şeker ya da alışverişe deliriyorum.. gibi bir sürü cümleyi kombinleyebiliyorsunuz. Çok sevimli, blog etiketleriyle oyun oynamaya benziyor:)

>C&A’dan Magnet Geldi” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

