detay · emek · yarışma · yenilik

>Bir Yarışma Haberide Benden:)

>
Sevgili Blogcu hatunlar hazırsanız, bir iğne- iplik operasyonuyla Mughetto’nun yarışmasını bloğuma dikiyorum:) 100. izleyicisine hediyesini vermiş, hızını almamış gönlünden ne kopuyorsa yollamaya devam etmiş. Bayılıyorum böyle paylaşımlara, bende istiyorum bir şeyler paylaşmak ama 100. izleyici kotasını koyarsam heralde bir ömür beklerim:) Daha bloğumun eti ne budu ne:)) Fakat şu el yapımlarıma, tasarımlara bir hız versem hiç fena olmaz(di mi!).

Efendim yarışmaya dönersek, ben bu yarışmanın katılımcısı değilim. Zira Pembe Kiraz‘da görmüştüm bu yarışmayı, ve el emeğini bu şekilde paylaşıldığını görmek beni çok sevindirdi, paylaşmak istedim. Yoksa eminim bu yarışmaya katılan ve onları benden daha çok hak eden sıkı takipçileri vardır. Haksızlık olmasın efendim:) Bence sizde bu paylaşıma bir göz atın, buyrun tıklayın:)

>Bir Yarışma Haberide Benden:)” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

