aksesuar · emek · fimo · iplik · iğne · tasarım · yaratıcılık · yenilik

>ZuZu’ma Nazar Değdi:/

>

Nazar’a inanır mısınız Hatunlar bilmem ama ben artık kesin kes inanıyorum. Geçenlerde özene bezene bu cici kuzuyu yapıp Esi’ciğime hediye etmiştim.Daha sonra fotocuklarını çekicektim -efendim bu resim yapım aşamasındayken çekildi-. Fakat çekemeden parçalandı.. Yani resimdeki Zuzu rahmetli oldu🙂 Önce kulakları sonra kuyruğu koptu… Kurban Bayramı yaklaşırken yapılır mı bu bana.. İnsanın el emeğinin bu şekilde zarar görmesi gerçektende çok can acıtıyor:/ Bir dahakine boynuna nazar boncuğu yapıp yapıştırıcam:)

>ZuZu’ma Nazar Değdi:/” için 3 yorum

  1. >sıkmayın canınızı…bnde nazara inanırım… kısmet değilmişş..birdahaki sefere daha sağlam olur..ama çook hoşuma gitti…gercekten güzelmişş..

Bir Cevap Yazın

