detay · etkinlik · Flormar · güzellik · iplik · iğne · makyaj · moda · yenilik

>Flormarlarım geldi:) Canlı yayın bağlantısı 1

>Evettt Flormarların biz sevgili bloggerlara verdiği destek şu an kanlı canlı önümde:) Sabahtan beri iş güç arasında fırsatını bulup fotolayamamıştım ama şimdi tüm izlenimlerimi aktarıyorum:)

Sevgili seyirciler, ilk olarak heyecanla beklenen maskara mevzusuna dönüyoruz.. Fotolar hazırsa sendeyiz İğne;
Evet İplik, heyecanla beklenen maskaraya kavuşulunca hemen kendimizi aynanın önüne attık. Önce göz makyajı temizliyicisiyle gözümüzdeki makyaj artıklarını temizledik. Sonra, Flormar kalemimizle (siyah) göz çevresininiçinden ve çok ince bir çizgi olarak kirpik diplerinden geçtik. Unutmayın sevgili hatunlar bu işlem kirpiklerinizi olduğundan dolgun ve sık gösterir. Vee son olarak Flormar Greet Look Maskara’yı uyguladık:) Sonucuna da bayıldık. Dolgunluğu için henüz bir şey söyleyemem ama kesinlikle daha uzun yapıyo. Fırçasıda tombik tombik, oynayasım gelmedi değil:)
Teşekkürler İğne, şimdide ojeye dönelim;
Evet Hatunlar, Flormar’ı tebrik edebilirim, oje konusunda beni 12’den vurdular. Çekimleri gün ışığında yapamadığım için sizi hayal kırıklığına uğratmak istemem ama bence resimlere bir
bakmalısınız:) Ben öyle ojeyi tek başına sürmeyi sevmem, kıyafet kombinler gibi oje kombinledim:)) Zemindeki oje ( kutudan çıkan) Flormar Supershine18 benim şu anda tüm tırnaklarımda kullandığım Flormar Quartz Plus 75‘le yamaladığım model (en üstteki):)
Devam edelim vee ruj mevzusuna geçelim; yine Supershine
serisinden Flormar Supershine 502 Katı Lipstick (ruj) ve Supershine 21 Parlatıcı Lipstick geldi.. Benim ruj mevzusunda derdim çok büyük hatunlar. Canımın istediği gibi çeşit çeşit ruj süremiyorum. Dudaklarım standartın biraz üstünde diyeyim siz anlayın:P O yüzden koyu renkler tercih ediyorum. Bu seferki renkler gerçekten çok iddalı. Artık kullanamadığımdan mıdır nedir pek bi çekici geldi rengi. Renkte kesinlikle retro havası var. Ne kırmızı ne turuncu, parlak bir nar çiçeği rengi. Bakalım nasıl duracak deyip ikisini üst üste uygulamıştım. Öncelikle daha fazla parlaklık ve
ıslaklık elde ettim. ( Aklınızda bulunsun parlak ve ıslak rujlar her zaman daha hacimli gösterir) Bir süre sonra aynaya baktığımda ne göreyim, çok hoş bir şeftali tonuna bürünmesin mi! Çok mutlu oldum görünce:) Kalıcılığınıda beğendim;çünkü uzun süre o şekilde dolandım evin içinde. Bilgisayarımın başına geçmeden bir kez daha 502 ile üstünden geçtim nolucak diye. O zaman bambaşka bir şey oldu. Çünkü 502’nin rengi turuncuya daha yakın fakat eskisinden çok daha parıltılı bir hale geldi. Yani hem yoğun renkli hemde aşırı parlak sevenler bu şekilde kullanabilirler.
Evet İplik Flormardan şimdilik aktarıcaklarımız bu kadar. Kutuyla birlikte gelen parfümleri tek tek deneyip, sokaklarda halkın nabzını tutacağız. Bizi izlemeye devam edin anacım:)
Flormar’ın bloggerlara verdiği destek hakkında daha detaylı bilgi için tıklayın:)

>Flormarlarım geldi:) Canlı yayın bağlantısı 1” için 11 yorum

  1. >Birşey sormak istiyorum.Elif Hanım, kargo göndericez dedikten ne kadar sonra kargoyu gönderdi ve ne kadar sürede geldi, 2 haftadır ses soluk çıkmıyorda ben ümidi kessemmi acaba.

  2. >mughettocum bence sen ümidini kes canım.Çünkü ben kaç kez formu doldurdum ulaşmamaıştır belki diye.Bugün tekrar doldurdum yolladım malesef gönderimler artık yokmuş.Böyle birşey olabilirmi yaa saçmalık bence çok sinirlendim.

  3. >Sevgili Mughetto yaklaşık olarak bir hafta oldu. Ama ümidini kesme canım sonuçta sen başvurunu yapmışsın, mail atıp neler olup bittiğini sormalısın:)Sevgili Kelebek Atölyesi teşekkür ederim:)Sevgili Sechhill hemen uçuyorum:)Sevgili Smyrnote Design çok teşekkür ederim, bende göz makyajında Flormarı çok başarılı buluyorum:)Sevgili Pearl haklısın, böyle bir furya başlattılar şimdi kesmeleri haksızlık! İnşallah yine başlatırlar, sonuçta biz reklamlarından daha etkiliyiz çünkü direk gerçeği aktarıyoruz!

  4. >Bana ürün göndereceklerini söylemelerine rağmen iki hafta boyunca göndermediler dün tekrardan iletişim formu doldurup bir problem olup olmadiğini sordum ve kampanyayi durdurduklarini ve blogumda bir yazi yayinlayip reklamlarini yapmami istediklerini soylediler.Ben bu hediye furyasindan once blogumda kac defa flormar urunlerini tanitmistim ama bu tavirlari hos degil, urun gondermek zorunda degiller ama bana geri donus yapmalarina ragmen daha sonra urun gondermeyi unutmalari veya gondermemeleri cok sacma.Benden snr bile basvuran daha cok yeni bloggerlar bilebu firsati elde etti.Tabiki reklamlarini yapmayacagim.

  5. >Ne kadar yanlış ve saçma.. Sonuçta bir göz attıkları zaman hem daha önceki yorumlarınızı hem bloğunuzun popülerliğini görücekler, aslında bu tarz bloggerlara kendileri teklif etmeliler! Zaten ürünler eline geçtiğinde dürüstçe hem yorumunuzu hem reklamını yapacaksınız, hatalarını düzelteceklerine şart şurt koyuyorlar.. Çok çok hak verdim size..

  6. >Mughettocum aynı şeyi banada yaptılar.Ben yaklaşık 8-9 gün önce kaç kez formu doldurup gönderdim.Ama daha dün yeni geri döndüler ben nerden bilebilrimki formun ulaşıp ulaşmadığını,böyle bir kampanyalrı varsa eğer sonuna kadar arkalarında olsunlar bittiğinide mail olarak biz söylemeden haberdar etsinler.Flormr bitmiştir benim için nasıl bu kadar ciddiyetsiz olabiliyorlar anlamış değilim.Hediyeleri onlara kalsın zaten sadece ojelerini kullanıyorum terecotta allığını alacaktım haklarını kaybettiler.

  7. >Rica ederim, bunlar stres dolu dakikalardan çok, hem haklı olmanın hemde karşı tarafın samimiyetsiz olmasının sonucu.. Bloglar gerçekten yüksek bir izleyici kitlesine sahip, bunu düşünerek böyle bir kampanyaya başlamışlar ama bu işin altından kalkamazlarsa ters tepeceğini düşünememişler heralde.. Elimden bişi gelmiyo ki, kokularını tanıtıcaktım ama protesto edip vazgeçiyorum:P

Bir Cevap Yazın

