etkinlik · eğlence · güzellik · mim · yaratıcılık · yenilik

>Bir İnsan Mimlendi Diye Eli Ayağına Dolaşır Mı?

>İlk miminizse dolaşır:) Daha doğrusu kitlenir kalırsınız. Bir kız arkadaşınızla konuşurken laf kokulara gelse kimbilir neler neler anlatırsınız, fakat sizi biri mimleyince ( ah Sechhill :)) hele ilk miminizse gözüne fener tutulmuş tavşan gibi kalıyosunuz:)) Öyle ise ilk aklıma gelenleri paylaşıyorum; Konu: Sevdiğiniz Kokular:)

Yeni kesilmiş çim kokusu, çok yoğun ve ‘çılgın’ bir koku:))
Yasemin Kokusu ve içinde Yasemin olan herşey:)
Fırından yeni çıkmış kek kokusu, çünkü bu koku sadece kek demek değil, çay demek, tatlı demek, misafir demek …
Evimin kokusu tabiki, oh be böylesine güzel bir yer var mı dünyada;)
Ben öyle sexy kokuymuş, hoş muş, güzelmiş anlamam amaaaa sevgilimin kokusu beni deli ediyor uleyn:P ( hahahah sonunda Yaban’a bağladım:))
Sechhill’cim öpüyorum seni çok teşekkür ettim. Şimdilik sadece düşünüyorum ama çok sevdim bu mim işini, dikkat mimlenebilirsiniz diyorum:)

>Bir İnsan Mimlendi Diye Eli Ayağına Dolaşır Mı?” için 4 yorum

Bir Cevap Yazın

