çanta · detay · iplik · iğne · moda · tasarım · yaratıcılık · yenilik

>Çantalı Çantalar:)

>Bu çantalar için moda demeyeyim yalan olmasın, fakat yakın bir tarihte öylelermiş. Nette gezinirken Beyonce’nin kolunda görüverdim ve pek yaratıcı buldum. Belki sizede ilham verirler diye tutturuyorum. O kadar uğraşıp tarayıp bu kadar örnek bulabildim, kombinleyip ‘iğne ile iplik’ diye etiketlemeye üşendim, ama bir yerlerde görürseniz iğne bunları bloğa dikmişti dersiniz:)

Not: Çantaların markası Marc Jacobs ve Louis Vuitton’dur. Fakat marifetli hatunların tasarımları merakla beklenmektedir:)

>Çantalı Çantalar:)” için 2 yorum

  1. >Evet Ford ne düşünüyordu 'üretilen herşey satılır' ve maalesef bu bugünde geçerli.. Ah Beyonceyi bulup yaptığım bişileri ona geçirsemde bende köşeyi dönsem:P Ne yaptığım önemli değil tabiki:)))

Bir Cevap Yazın

