lezzet · nescafe · vize · yaratıcılık · yenlik

>Vize Sınavı Gelenlere Nescafe..

>İnsanoğlu çok ilginç bir varlık..Şu psikoloji denen mevzu hep ihtiyaçların aksine çalışıyo.. Normal zamanda beni kesseniz kahve içmem. Çünkü kahve bana hep ‘sınav’ kelimesini hatırlatıyor. Şimdi yine bir sınav zamanı geldi çattıyaaa canım deli gibi kahve çekmeye başladı.. Dedim Demetciğim, senin neyin eksik Starbuckstan Gloria’dan..

Masada yüklü bir sayfa sorumluluk beni bekliyor ama ben mutfakta cinlik peşindeyim…
Aldım elime kırmızı Nescafe kupasını, içine bir tatlı kaşığı Nescafe koydum. Dursun doğru söylüyo, kkaynattıktan sonra 1 dkka beklenmeli. ( En uygun sıcaklık 80 derece çünkü). Beklettim, şekerimi döktüm kahvemi yaptım. Ama tabi bi kere şeytan dürttüyaaa bu safer mutfağı talan ettim. Sonunda bir paket vanilyayı ‘denemekten ne çıkar’ diye içine boşallattım. O da kesmedi 4-5 tanede bitter damla çikolatayı atıverdim içine… Vee Demet uslulü Nescafe hazır.. Afiyet olsun efendim, ben sırf 5 dkka daha ders çalışmıyayım diye afiyetle içtim:))
Uff amma uzun yazı oldu, yapmasıda içmeside kısa sürmüştü ama:))

>Vize Sınavı Gelenlere Nescafe..” için 6 yorum

  1. >ay şimdi bende vize final zamanlarını hatırladım. ay sonuna gelince kavanoz alamaz küçük paketlerde alırdık bide hani şu çabuk çorbalar varya ben okurken onun sadece mantarlısı ve domateslisi vardı onu yapardım. ahhhh ahhhh eski yıllara götürdün beni

  2. >ahh ahh malesef bndede sorunlar çok..kahve içmeye fırsatm olmuyor..gündüz bir yığın çocukla uğraş…akşam üstü eve gel kızına bak…kızı uyut (evi içten inşaat yaptırıyorum =( )ev her tarafta onları toplamaya çalış…yemek yapp…ev işi yap…akşam sınav kağıdıdır notudur testtr…bide e-okul çıktı başımıza notları oraya yaz… şu an bile e-okula not geçiyorum hazır açmışken 2 dk bakayım dedim kendi blogumada yazamıyorum…ahh şu inşaat ve sınavlar bitsede eski halime dönebilsem… =(

Bir Cevap Yazın

