Blog · dayanışma · tanıtım · yenilik

>Sevgili Maydanoz’a Kucak Dolusu Teşekkür:)

>Ne kadar hoş bir gün böyle, kaç gündür bloggerlara bulaşan hüzün dalgası dün benide baya bi sarsmıştı ama silkelendim, kendime geldim:) Güzel bir gün geçirdim.. Sevgili Hesionka ile Smyrnote Design’ın ropörtajlarını okudum.. Bide üstüne bu güzel haberi aldım. Sevgili Maydanoz’a çok teşekkür ederim:) Bende onun bloğunu onun usulünde tanıtıp bu güzel jestine espriyle karşılık vermek istiyorum sevgiler:)


Hakkımda
Net aleminde tanınan ve mıncıklanarak sevilen, o yüzden de canı çok yanmış blogzede biri. Maydanoz kendi çapında tamamıyle yekpare gönüllülük esasına dayalı, blogların açık dizinidir. Maydanoz blog seçiminde objektifliği ön plana alır, bir de çalışan blogları. dmoz’a kapak olsun. Maydanoz bir terazidir. Burcunun bütün özelliklerini ve güzelliklerini taşır.
Etiketler

>Sevgili Maydanoz’a Kucak Dolusu Teşekkür:)” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

