ÇEV · etkinlik · eğitim · eğlence · konser · müzik · organizasyon · Sezen Aksu · sosyal sorumluluk

>Model Amy’den Fikir Hesi’den + Konser Gecesi

>İki gündür bloğumu ihmal ediyorum, hatta siz bilmiyorsunuz ama bende de bir yapılacak listesi varki üüüüüfffffff!! Neyse konuya ışınlanıyorum: Dikkat dikkat şu yanda görmüş olduğunuz Amy zımbırtısa varya, broş muroş diyemiyorum, hatun bunu neresine denk getirirse orasına takıyormuş galiba ( saç, yaka vs) onu Hesionka‘nın bloğunda görünce LOL! oldum:)) Ehue ehue dumurla hayranlık arası tanımlanamayan bir durum, bunuda bazı canları yad etmek adına kullanıyorum, zira bloğumu okuyorlarsa mucks:*

Zaten uzun zamandır keçelerimi kullanacak bir alan bulmanın peşindeydim, harika bir örnek oldu:) Önce nazlandım tabi ama sevgilimin ismini yazamam falan didim ama Hesionka ‘ my love’ yazarsın dedi. Dedim Demetçim kıvırmanın alemi yok güzelim, denemekten ne çıkar!
Hadi bi cesaret ( sende taşın altına koy elini… Zeynep Casalini şu an şarkılarıyla bu posta sponsor:)) başladım, hatta açıkca aşkımın adınıda yazdım:) Takiciiimde;)
Yalnız bu niye bu kadar kokoş, o dantelin orda ne işi var hatta ve hatta nasıl yakmayı becerdin ( taşları yapıştırırken ütüyle kumaşı yaktım:/) gibi sorular kesinlikle yasaktır:D

**********************

Gelelim konsere!!!! Zıp zıp hop hop hop pıt pıt pıt!!!
Çok mutluyum, harikaydı, olağanüstüydü:)) Ben gönüllü olarak Sezen Aksu’nun kulisinde görev aldım. Kesinlikle çok yorucuydu ( neredeyse 8 saat hiç oturmadım diyeyim siz anlayın anacım) ama sonuna kadar değdi… ÇEV’in Genç Yetenekler projesi zaten gençlerin ünlü ve yetkin insanlarla tanışmasını , deneyimlerinden yararlanmasını amaçlayan bir proje, dolayısıyla bir çok isimle tanışmıştım zaten ama Sezen Aksu başka tabi:)) Soyadımda Aksu olunca kuliste baya bi sansasyon oldu:P Ehueehue çok eğlenceliydi, başta Emin Çerman olmak üzere tüm Genç Yetenekler harikaydı. Orada olmaları dahi bizim için başlıca bir gurur kaynağıydı. Gece boyunca onlar için gönüllü olarak çalıştığımızı öğrenince tanıştık,karşılıklı teşekkürlerştik, tüm kalbimizle yanlarından olduğumuzu belirttik… Atmosferi siz düşünün artık, izleyicisinden organizasyondaki her görevliye kadar bir aile gibiydik. Maddi manevi yanımızda olan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.. Yirim sizi ben:)

Tabi sahneydi,provaydı, kulisti… bireysel olarak fotoğraf çekme şansım hiç olmadı:(Makinamı başka bir odada bırakmıştım, vakıftan gecenin çekimlerini alınca koyarım artık…

İzleyemeyeler burayı tıklayabilir TIK TIK

Konser görüntüleri için CNN Video ( TIKLAYIN)

Organizasyonla ilgili diğer yazımı okumak için TIKLAYINIZ

>Model Amy’den Fikir Hesi’den + Konser Gecesi” için 5 yorum

  1. >Canımcım önce keçeyi kalp şeklinde kestim, kalıpsız kestim zaten biraz uydurmasyon oldu:) Sonra kumaşı şerit halinde kesip kenarlarını kıvırıp diktim. Dikiş detayını çok seviyorum o yüzden aralıklı aralıklı diktim, hatta beyaz kullandığımada pişmanım, pembe daha hoş dururdu:) Sonra tahta kalemiyle aşkımın ismini yazdım ama kesmedi beni üstüne ısıyla yapışan boncuklardan dizdim. Hatta onları yapıştırırken birazcık yaktım:P Dikkat yani:)) Veee gizli silahım silikon tabancası:) Yazıyı kalbe yapıştırıp, bi parçada alt kısımlarına sürüp lastikli dantel yapıştırdım, ama birazcık abartı oldu galiba:( Aşkımda sevdi, çıkaramıyorum, kaldı:D Bu kadar işte, daha arkasına aparat eklemedim belki bende tacıma yapıştırırım:)

Bir Cevap Yazın

