aksesuar · alış veriş · Bilun Design · etkinlik · eğlence · feriköy · gezi · pazar · Stil Direktörü · taç · tasarım · yenilik

>Feriköy Pazarı Ve Stil- Bilun Güzelliği

>
Biliyorsunuz HAYDİ KIZLAR PAZAR’A demiştim:)
Bende bizzati ordaydım;) Gittim, gezdim, gördüm, bayıldım veeeee Eda( Stil Direktörü) ve Bilun ( Bilun Design) Ablamla tanışmış oldum! Bir gözüm zaten Eda Ablayı tarıyodu, görünce zıp zıp zıp gittim yanlarına.. Sevgili Stil Direktörü’nün yazılarını hepiniz takip ediyosunuzdur. Zaten kendisi fıstık gibi orijinal moda ikonu ( inanmıyo musunuz bekleyin;)), kombinlerinden ve o güzel resimlerinden onu tanıyor gibisinizdir. Çünkü ben görünce öyle hissettim. Fakat ilk tanıştığımızda Eda Ablanın beni ilk defa gördüğünü bir kaç saniyede olsa idrak edemedim ( Peki Zeki Müren de bizi görebilecek mi? hahahahah o.O)
Gerçekten çok mutlu oldum tanıştığıma ( Kanlı canlı Eda Ablayı gördüm nan o.O). Hem ayaküstü güzel bir sohbet ettik, hemde yine o kurtarıcı yardımlarını esirgemedi benden (Süpersin Ablam:)). Bloğumla ilgili çok güzel tüyolar aldım ( sizde bloğunuzu geliştirmek istiyorsanız ‘bloger bilgileri‘kısmından Stil Direktörünün tavsiyelerine bakabilirsiniz:)).

Veeee Bilun Abla….:) Kod adı: aaa şu güzel taçları yapan! Blog dünyasıyla çok da ilişkili olmayan arkadaşlarım, benim tavsiyemle pcnin başına oturduklarında mutlaka Bilun Ablanın işlerini gösteriyorum onlara..Dolayısıyla muhabbeti geçtiği zaman hani şu güzel taçlar yapan diyorum. Nitekim pazarda da yanımdaki arkadaşıma Bilun Ablayı tanıttığımda oda ‘aaa o güzel taçları yapan siz misiniz’ dedi:)) Evetttt o güzel taçları, tokaları, aksesuarları yapan Bilun Abla ( Bilun Design).. Tasarımları gibi renkli, çok güleç yüzlü, tatlı mı tatlı bir hatun:) Gerçekten çok sevdim ( tanışınca farklı tabi:)) Kocaman öpücüklerimi yolluyorum onada:*
Günüme güzellik katan ve tanıştığım için çok mutlu olduğum bu iki güzel insanlarla -ne kadar ihtiyaçları olmasada- eğer benim bloğum aracılığıyla tanıştıysanız, onlara mutlaka ulaşmalısınız:


Stil Direktörü


Bilun Design

VEEEE PAZAR GANİMETLERİ

İnsanın kendini bilmesi güzel birşey:)) Bu aralar hem biraz açıldığım hemde zaten tabiatım gereği hep paraya ihtiyaç duyduğumdan ( malum öğrenciyim:)) yanıma sınırlı bir miktar alıp gittim ki pazara aç gözlülüğümün kurbanı olmayayım:))

Ama çok isabetli şeyler aldığımı düşünüyorum;)

Öncelikle her ne kadar gotik görünsede benim klasik giyimimle büyünleşen ve takar takmaz kendimi acayip sexy hissettiğim bu taç Bilun Ablanın tasarımı.

Bayıldım!!! Şu anda bile kafamda:) hahaha dünden beri bi yatarken çıkardım desem abartmam:)) Şimdilik Bilun Ablanın fotoğraflarından kopiş çektim, fotoğraf makinam yanımda değil, alınca kafamdaykende göstericem:)


Bunlarda arşivinden sıkılıp satan bir arkadaştan – onu kın kın kın kınayarak- aldığım harika albümler:)

Velhasıl güzel bir gündü:))

>Feriköy Pazarı Ve Stil- Bilun Güzelliği” için 7 yorum

  1. >Sevgili Siu, aşk olsun, hiç öyle demek ister miyim😛 Ama ohhh:)))Sevgili Stil Direktörü, rica ederim ablam, gerçektende çok mutlu oldum, yazmazsam olmazdı tabiki:) ( ehueheu bomba bu yahu:))Sevgili fotoğraf penceresinden, kısmet değilmiş canım, ama devamı gelicekmiş, bi pazarda onlara nasip olur inşallah:)

  2. >Ay canım ya, vallahi çok duygulandım. Bir önceki yorumum az geldi gözüme, tekrar yazıyorum :)Çok çok teşekkürler güzel sözlerine.. Ne desem az.. Yorum paneli sabaha kadar açık kalsa, yazsam aklıma geldikçe :)Canım canım canım, çok sevdim gerçekten seni, cicim, canım benim..Mutlu yıllar bu arada, en güzel günler bu yılda seni bulsun..Öpüyorum kocaman..

  3. >Bilun ablam benim, bak ben boşuna mı diyorum:)) Ne kadar tatlısın yaa:)) Biliyorum yazarken nasıl sevimli bi poz takındığını, gülüşün geliyo gözümün önüne:)) Allah duysun bu güzel dileklerini:) Bende öpüyorum kocaman:*

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s