aksesuar · elbise · eğlence · funny · hediye · koku · mim · new year · wish · yenilik · yılbaşı

>MİM: Whish List for Santa Amca:))

>


Miss Selfridge
Sevgili Smyrnotedesign süper bir wish list (istek listesi) yayınlamış. Ne istediğini bilen hatunlara bayılıyorum:) Ama benim bu mime cevap vermem biraz uzun sürdü. Evet ilk defa dişiliğimden utanıyorum:P Size layık olamadım hatunlar, halbuki kadın dediğin aklında kırk tane alışveriş listesi döndürür:)))

Biraz geç oldu ama güç olmasın:)
Öncelikle yukardaki süper paltoyu istiyorum. Yemin ediyorum sırf bu palto için yılbaşı bileti alıcam:))
Sonra, malzemelerini aldım bu güzel kolyeden yapmak istiyorum:)

Artık internetten sipariş ettiğim , tek bayıldığım kokunun spreyli kutusunun elime geçmesini ve alerji yapmamasını istiyorum:( Düşünün bu zamana kadar alerji yapsada inatla kullanıyorum çünkü seviyorum:)

Mango Delirium

Son olarak,kendime böyle şirin bir elbiseyi dikebilmek için sabır ve zaman diliyorummm:)



Bendeeee sevgili fotografpenceresinden‘i, sevgili zeynepinsesi‘ni ve kapkaracamdankelebek‘i mimliyorum:) Haydi kolay gelsin, santa kurban olsun size:))

>MİM: Whish List for Santa Amca:))” için 7 yorum

  1. >Sechhillcim, canım ben bu parfümün 10ml lik minik şişelerinden alıyodum. Ama o kadar minik ki fışkırtılarak değil, bileğe ve kulak arkasına damlatılarak kullanılabiliniyo. Ama halbuki bunlar edt imiş (edf değil). Edt (eau de toilet) olanlar kıyafetlere sıkılmalıymış. Ben bunu bilmediğimiçin tabi, cildimde hassas olduğu için yanıp, kızarıyodu..O yüzden nadir kullanabiliyodum ama gerçeği öğrenince hemen spreyli büyük şişesinden sipariş verdim:) Sevgili fotoğrafpenceresinden, canım bende bu mimi geç yayımladım. Listeyi şekillendirmem zor oldu, demek gerçek santa gelse gözüne fener tutulmuş tavşan gibi kalıcam:)O yüzden sıkma canını yayınlamayabilirsin bile:)

Bir Cevap Yazın

