Blog · dayanışma · yardım

>HELP! Bloğumun Psikolojisi Bozuldu!

>

Bloğumun psikolojisi bozuldu, sevgili blog gezginleri. Bu duruma benimde canım sıkıldı o yüzden bloğumun yaptığı bu terbiyesizliği hiç de mazur göremeyeceğim.. Kusura bakmasın!
Fark ettiyseniz -ki fark edilemeyecek gibi değil- sağ taraftaki gadgetler ( profil,arşiv,arkadaşlar,haberler…) YOK! Komple taşınmışlar!Bloğun en alıtına inmişler:/ Temamıda değiştirdim.. geri gelmediler. Biri Bana yardımcı olursa çok sevinirim, çünkü durum böyleyken benimde birşey yazasım gelmiyor:(

Not: Ana sayfayı değil post sayfasını açtığınızda dalga geçer gibi geri geliyor… Vallahi sabrım taşmak üzere..

>HELP! Bloğumun Psikolojisi Bozuldu!” için 9 yorum

  1. >Zeynepcim, Eda ablayı hiç rahatsız etmek istemiyordum ama başka çarem kalmadı, hemen bir mail atacağım:(Sevgili Ness,denedim canım. Öyle olduğu zaman düzeliyo ama farklı tarayıcılarda sorun devam ediyo. Yani chrome da sorun düzelsede, explorerda sorun devam ediyor..

  2. >Nessciğim, buda sorunun ayrı boyutu:))) Bende Firefoxta düzgün, chrome da( ki ben chrome kullanıyorum) hatalı gözüküyo…Tarayıcılarda da farklı yani. Şu an fark ettiğim en büyük değişiklik dün sol alttaydı, şimdi sağ altta, ama hala altta:D

  3. >Cidden psikolojisi bozulmuş senin bloğunun, sabah bloguna girdiğimde dediğin gibiydi ama şimdi düzelmiş gözüküyo, explorer'a iyi davranıyo demekki :))Uzmandan yardım almak lazım.Sıkma canını, olmadı psikolojik destek veririz🙂

  4. >Sevgili Ness, süpersin, belki bloğuma değil ama bana destek verdiğin kesin:) Çok sağol:)Eda Ablam, sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Hiç yoktan zahmet veriyorum sana. Çok ama çok teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın

