Blog · eğlence · funny · tatil

>Bloga Trib Atma Operasyonu

>

Bu günü tatil ilan ediyorum, dönünce uzun zamandır yapmadığım bir şey yapıp kişisel havadisler vericem ( bakınız, blog sahibeside bir insan), hatta akşam fotoğrafımı güzel çekebilirlerse bir ne giydim kombini bile patlatabilirim:P

Ayrıca bloğuma tribim tüm hızıyla devam ediyor:))
Bu gün için beni affedin, kocaman kocaman öpüyorum( veee bu parça Bengü’den tüm blogcanlara geliyor:P)

Not: Daha önceki yorumlara cevap veremedim, onlara elbette geri döneceğim, fakat şimdiden nezaketli yorumlarınız için tekrar teşekkür etmek istiyorum:)

>Bloga Trib Atma Operasyonu” için 4 yorum

  1. >Eda ablam, canımsın:) İşinin gücünün yanında kalktın sorunumla ilgilendin, samimiyet gösterdin, ben senin miniğinim ama bir arkadaş gibi değer verdin daha ne diyim:) :*Sevgili Marshmallowcum, Embirciğim, şöyle kafamı dağıttım, eskileri bi çuvala koyup denize attım, 2010 girmeden yenilendim tazelendim.. Hemen yaziciğim:)

Bir Cevap Yazın

