ödül · Blog · dayanışma · etkinlik · eğlence · güzellik · hediye · mim

>Gün Işığı Ödülü!!!

>

Yaşasın ne kadar güzel bir gün böyle:)
Önce biricik Arkadaşım Esimle birlikte uzun zamandır yapmayı ihmal ettiğimiz bir şey yaptık: Kız kıza alışveriş:))

Bu güzel boleroyla süper bir blazer aldım:)
Biliyorum baharlıklar ama hazır fiyatlar öğrenci bütçesine yaklaşmışken kaçıramazdım..
Gerçi alışveriş bahane Esiyle gezmek şahane:)))
Son dört sınavım kaldı, hem sabır çekiyorum hem stres atıyorum:)


Akşam eve gelip, bilgisayarımı açınca ne göreyim, sımsıcak, şipşirin, güzel mi güzel bir hediye:) GÜN IŞIĞI ÖDÜLÜ!
Sevgili Ness beni bu özel ödüle layık görmüş.
Öce bunun için kocaman bir teşekkür, sonrada biraz keyifsiz olduğu için kocaman bir öpücük gönderiyorum:))
Bitti mi sandınızzzz ?? Bitmediiii :))
Bu ödülü alanların 12 kişiye daha göndermesi gerekiyormuş..
Bende hemen ZeynepinSesi‘ne zıpladımmm.
Bir de ne göreyim!
Zeynep Öğretmenim benden önce davranmış:))
Ay çok mutlu oldum:))
Ona da kocaman ve ‘2’ kere teşekkür ve öpücük yolluyorum😉
Edit: Ben size beni şımartmayın demiyor muyum:))
Vallahi uçuruyosunuz beni:)
Sevgili Fatmacımda beni bu ödüle layık görmüş…

Biliyor musunuz, ödül falan benim için hepsi bahane..
Eğerki bu olayla karşılaştığınızda bir kez bile olsun ‘aaa iğne ile iplik vardı’ diye geçirebiliyorsanız, bu blog için bu kadar çaba sarf etmenin neticesini alıyorum demektir.
O yüzden herkese kocaman tekrar tekrar kucak dolusu sevgiler.

Öyleyse bloğumun Gün Işıklarını açıklıyorum:

Bu kuralı çiğneyip 12, 24,36… aklıma gelen herkese bu ödülü göndermek istiyorum..
Fakat bu mümkün olmadı:(
Ayrıca bir çok arkadaşımın daha ben davranamadan bu ödülü aldıklarını gördüm.
Öyleyse herkes için diliyoum: Tüm Gönlünüz Gün Işığıyla Dolsun

>Gün Işığı Ödülü!!!” için 13 yorum

  1. >ay cnm benim çok teşekkür ederim, gün ışığıysam ne mutlu bana :)bloğumda yer vericem cnm bende gün ışıklarıma mersii😉

  2. >Ödüle gelince de… heyoooo bu benim ilk ödülüm oldu ve de pek anlamlı. Beni gün ışıgın olarak seçitiğin için çoook teşekkür efenim mucxxx:). Sanırım sana geri yollamak olamayacağı için sözle samimiyetinle içtenliğinle takip edilesi güzel blogunla senin de gün ışığım olduğunu belirtmek isterim;).

  3. >Hımm evet sana layık bu ödül çünküü güneşli bi gün gibisin arada bi doğup neşelendiriyosun beniiiiii🙂 Sevindiğine ayrıca mutlu oldum, neyse şimdi ben sırıtıyorum biraz🙂 Öptüüüm.

  4. >canım benim çoooook teşekkürler, gece yarısı ödülümü aldım. Sende benim günümü (daha doğrusu gecemi çünkü akşamları bloglara bakabiliyorum) aydınlatıyorsun. Öptüm kocaman.

  5. >Sevgili Ness, gülümsettim mi seni canım, tamam görevimi yaptım demektir:)Sevgili Duru, yazını bekliyorum öyleyse canım:)Sevgili Embir, sen benim hem gün ışığım hem ilham perimsin, sana az bile:*Sevgili Fatma, hemen yazıma ekliyorum bu güzel ödülü, çok teşekkür ederim:))

Bir Cevap Yazın

