bikini · craft · eğlence · fikir · iç çamaşırı · idea · tasarım · victoria secret

>Victoria’s Secret Defilesi’nden Süper Fikir!

>

Biliyorsunuz daha önce defile yapılır yapılmaz Victoria’s Secret 2009 Show’u(burada) yayınlamıştım.
Halbuki bu işin tadı yeni yılda çıkardı! Bende nasılsa izlerim diye, defileye çok da dikkatli bakmamıştım.

Ama oda ne! Bu fikri nasıl atlamışım?

Şu cekete bakın kızlar!! Ne kadar da sevimli:)
Ben bunun yeleğinide, hırkasınıda, çantasınıda kullanırım:))
Bayıldım ve bir kenara yazdım.
Sınavlarım bitsin craft devrimi başlatıcam zaten yakında… Bekleyin anacım:))

>Victoria’s Secret Defilesi’nden Süper Fikir!” için 2 yorum

  1. >Wuuvv tamamdır yakın zamanda dikmeyi planladığım kot çantamı süslemek için bu fikri sahipleniyorum hemen🙂 Ayrıca paylaşım için teşekkürleer valla bayıldım.

Bir Cevap Yazın

