bilgisayar · colin firth · eğlence · mim

>Mim ve Colin Firth Aşkı

>

Öncelikleeee zıp zıp zıp hop hop hop.. Mimlendim yine:))) Ness kocaman öpüyorummmm thansk bebeeem:D

Efenim bu mim masaüstlerimizi aşikar ediyorrr.. Etsin bakalım, etsinde gözümüz gönlümüz açılsın:))) İşteee Colin Firth❤

Hmm menüde neler var:P Aslında pek bilinmedik bir program yok ama size tavsiye edebileceğim kullanışlı bir programım var.
PİXresizer: Bu program bloğunuza yüklemek istediğiniz ama büyük olan resimleri istediğiniz ebatlarda yeniden boyutlandırmayı sağlıyor.
Ben pixel ayarlamalarımı genellikle kumanda panelinden yapıyorum ama yüklemek istediğim resim çok büyük bir alan kaplıyorsa önce PIXresizerla kesip boyutunu küçültüyorum;)
Demetciğim bu ne derseniz geriye kalanlarıda seve seve açıklarım..
Gelelim masaüstü resmime Colin Firth!!!

Biz Colin Firth’ü nereden tanıyoruz???
2003 İnci Küpeli Kız (tanıştık)
2003 Love Actually (beğendik)
2001 ve 2004 Bridget Jhones’un Günlüğü- Mark Darcy ( Aşık olduk)
2009 Mamma Mia (bayıldık)
Peki niçin seviyoruz??
Ahhh özellikle Bridget Jhones’un günlüğünü izleyenler bilirler, adam çok cool yahu:))
Böyle bir havası bir edası var.. Dahası oynadığı rollerden midir nedir, adam gibi adam çizgisi var..
Bizzati ben öyle Kıvanç Tatlıtuğ’a bayılanlar gibi çıldırmıyorum ama kesinlikle daha çekici geliyor.
Bakınız aranılan erkek modeli:))

Bu arada Zeynep’in Sesi, Kelebek Atölyesi, Fatma Özen, Pembe Kiraz‘ı mimledim:)..
Şu mim dağılımlarında çok utanıyorum, sıkılıyorum, seçme kısmı beni çıldırtıyo.. O yüzden kısa ve öz tuttum, şimdilik böyle olsun:/

>Mim ve Colin Firth Aşkı” için 4 yorum

  1. >Evet harika. Ben de Brigette gibi Fatma Özen kızkurusu olduğum için, benim içinde ideal erkektir kendisileri😀 Kıvanç hayranları 18likler gibimiyim bilmem. Colin'i karşımda görürsem vereceğim tepkiye bağlı😀 Mimlediğin için sevindim iğneciğim. Bu benim ilk mimlenişim :DTeşekkürler minik perim😀

  2. >Ness, iletirim canım:))Fatmacığım o nasıl bir benzetme yaw.. ayrıca Brigette kız kurusu değil millet peşinde helak oldu:P (üçüncüsü gelsede izlesem:/)Ayrıca teşekkür ettim ne demek, bir mimin lafı mı olur:))

  3. >Vallahi ben de hayır demem 3. filme, ilk ikisinin neredeyse tüm repliklerini ezberledik.😀 Bu arada haklısın. Zavallı rebecca bile aşık olmuştu ona😀 Hahahha nasıl şaşırmıştı kendisine aşık olduğunu duyduğunda. Ne tatlı kadın ya renee zellweger🙂

Bir Cevap Yazın

