boyama · craft · DIY · moda · tasarım · tshirt · yenilik

>Tshirt Boyadım!! DIY

>

Sıkıldığım beyaz bir tshirtüm vardı, bu ağacı uzun zamandır boyamakta istiyordum,
sınavlardan önce bir ara boyayıverdim ama yayınlamak bu zamana kısmetmiş:)
Ağacın gövdesi sarı kumaş boyasından yaprakları kahverengi press boncuklardan;)
24 saat sonra ütütyle ütüleyip sabitledim ve bitti:)

>Tshirt Boyadım!! DIY” için 25 yorum

  1. >Waowww :)Süper olmuş,çok beğendim :)Ellerine sağlık..Güsel bi desen bulayım ben de boyucam t-shirtlerimii😛 İyi günlerinde giy..

  2. >Sevgili Rumeysa, çok teşekkür ederim:)Sevgili Cecilia, thanks bebeem:))Sevgili Fotoğraf Penceremden, napim gel beni boya dedi:)Sevgili Karabidikim, heralde aynı anda binlerce kişi girmeye çalıştığı için kitleniyodur canım:)) Şaka bir yana o günde uyardılar beni (onuncu köyün adamı sayesinde öğrendim hatta), temamıda değiştirdim, gadgetlerimi kaldırdım, çok az şey koydum.. Yinede pek bir şey değişmedi nasip kısmet diyorum:)Sevgili selfet, sende yap canım, insan bir kere başlayınca duramıyor:))Sevgili celebi74, ablam benim, bunu yaparken en çok sen geçtin aklımdan:) Dallara istediğim inceliği veremeyince çıldırmıştım. Diyodumya mail atıcam mail atıcam diye, buydu benim derdim:/ Dur daha sınavlarım bitmedi, bitsin ağrıtıcam başını:)))Sevgili PBBORAN, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim, yorumlar benim gözümde tshirtün değerini iki üç katına çıkardı bile:)Sevgili Yetenek Sizin renk konusunda çok kararsız kalmıştım ama şimdi beğenilmesine çok sevindim, çok teşekkür ederim:)

  3. >sen bana gelip ben beceriksizim demiştin değil mi?hı hı inandım bende:)şu harika t-shirte baksana. bunu beceriksiz bir yapabilir mi?yaprakları o pres boncuklardan yapma fikrine bayıldım, gri beyaz hırkanla uyumuna da. çok tarz olmuş ellerine sağlık.

  4. >Sevgili fluffy, çok teşekkür ederim:) O boncukları görünce ne güzel yaprak olur demiştim bende:))Sevgili Kapkara Camdan Kelebek, ahhh ahh Durucum dışı seni yakar içi beni:)) O ince dalları yapana kadar çıldırdım ben, o yüzden soruyodum bunun kolay bir yolu yok mudur diye.. Sizleri taktir ettiğimden kendimi beceriksiz ilan ettim ben, kaldıki öyleyim, gerisi tamamen senin nezaketin:)Sevgili SvGLove, çok teşekkür ederim,sağ olasın;)Sevgili gly, o renk birazda satan kadının gazıyla oldu ama sizde beğendiğiniz için artık hiç bir tereddütüm kalmadı:)

Bir Cevap Yazın

