10 marifet · Blog · eğlence · iplik · iğne · mim

>Mim, mim, mim… Bana dair 7 şey;)

>Sevgili Celebi74,Pelin Pelister Akyürek ve My Makeup Story beni mimlemişler.. Mimin konusu hakkımdaki 7 şey;) Madem siz merak ettiniz, bende dikiş kutumun kapağını aralarım o zaman:)

Hmmm sıkı bir itirafla başlayalım o zaman: Ben bir huysuzum:)
Kendimle barışmaya çalışıyorum o yüzden medeni cesaretimle huysuz olduğumu itiraf ediyorum:)) Özellikle uyandığımda çok huysuz olurum ya da ben kendimi kandırıyorum çünkü günün geri kalanıda yabana atılmayacak kadar triple geçer:))

Eveeet 2. olarak ben feci babaanne tipli bir kızım..
Böyle arkadaşlarıyla tatile gidip peşlerinde havluyla dolaşan bi tip..
Mutlaka bavul gibi bir çanta taşırım.. O çantanın içinde her zaman olabilecek aksilikler için önlemler olduğu gibi kişiye özel ‘ bak o şimdi akıl edemez’ denilerek konulmuş eşyalar da olur:))

3.sü güzel gitmediğini, eksik yapıldığını gördüğüm ya da inandığım diyeyim her şeye karışma ve güzelleştirmeye çalıştırma gibi bir huyum vardır.
O yüzden çok aktif biriyim, vakıflarda görev almaya gönüllü projelere katılamaya çalışıyorum.
Bazen bir ödevin bazende bir memleket meselesinin eteğinden tutmaya çalışıyorum.

4 Çikolataaaaaaaaa tabikiiii o benim tutkum:) Ne olursa olsun tatlıdan ve tatlılardan (😉) vazgeçemiyorum, anladınız siz onu:)))

5 Dışarı çıkıp gezip tozmak yerine evimde oturmayı daha çok severim, gece gezmelerim hoplamalarım zıplamalarım yoktur.
Evimde oturup tasarım yapmayı, bir şeylerle uğraşmayı daha çok seviyorum:)
Bir sürü bir sürü şey yaptım, niçin bloğuna koymuyorsun diye kızıyorlar, onlarıda kırmayacağım ama vakit var;)

6 Yukarıdaki maddedende anlaşıldığı üzere biraz temboşum…
Sınavlara son gün çalışılır, anne çıldırtılmadan oda toplanmaz, tatil günlerinde uyanılmak bilinmez:)))
Ama sizde itiraf edin, tek temboş ben değilim:))

7 Nankörlükten nefret ederim!!
Evelallah yalan söylemediğim sürece kimseye karşı boynum eğri değil..
Evet insanları eleştiririm ama bu güne kadar yüzüne söylemediğimi ardından söylediğim hiç olmadı, ki zaten çok yakınımdakileri eleştiririm sadece ve sonunda da karşıma alır konuşurum:/
Zor ama insan herkesi kendisi gibi görme huyundan vazgeçemiyor.
Karşısındaki iyi de yapsa kötü de yapsa yok arkadaş sana göre doğru olacak;) Ufak ufak öğreniyorum ama:))
Şu nankörlük meselesine gelince..
Benim hayat felsefem güzeli arama üzerine kurulu..
Tasarımın mevzularının manevi güzelliği maddi forma kavuşturan sanatsal bir olay görüyorum.
( Yani tasarım güzeli yaratma işidir benim için).
O yüzden gönlüm hep açık, ne ben nede sağ olsun şu noktaya gelmeme yardımcı tüm sevdiklerim bencillik nedir bilmedik, dolayısıyla göstermedik.
Ne isterseniz sorun, Demet deyin, koşa koşa gelirim.. Fakat karşımdakinin emeğimi çabamı hiçe sayması beni deli eder!!
Çünkü beklediğim tek karşılık, hak ettiğimi düşündüğüm saygıdır. Bu el emeği içinde geçerli!! 8.yi yazmayacaktım ama gerektiğinde panter gibi olurum bu mevzularda bunu söyleyeyim:)) Hak davalarında çok hassasımdır;)
Üfff amma konuştum:) Bu seferlik yeter:)
Hatta bu sefer bir sivrilik yapıp bu mimi paylaşmamayı düşünüyorum.
Sabredip okuyan tüm takipçilerimi kocaman öpüyorum. Bu da her ne kadar saçma bir eylem olsada, sanal öpücüğüm sıcağı olsun bari:)

>Mim, mim, mim… Bana dair 7 şey;)” için 8 yorum

  1. >Merhaba blogu gezerken profile bi baksam diye düşünürken bu yazıyla tanıdım sisi, ne akıcı bir dille ifade etmişsiniz kendizi… Bende sizi kendime mimliyorum. Sevgiler…

  2. >Anam sabah huysuz uyanıyooomuuuş🙂 Tam tersiyim bende öyle mutlu uyanırım inanamazsın :)Güzel özelliklermiş, sabah uyanma ve trip olayı hariç hıh :)))Öpücükleer.

  3. >Sevgili Yıldız, vallahi öyle diyorlar bana:)Sevgili renklicehobiler, Merhabalar:) Ben bu kadar çenesi düşük değilimdir ama size denk geldi tabi bende bloğunuzla tanışmış oldum:) Sevgiler..Ness'im benim keşke bende öyle uyanabilsem, o kadar hassasımdırki en ufak bir tıkırtıda baş ağrısıyla uyanırım, evden çıkana kadar çemkiririm:)) Çok üzgünüm ama öyleyim:)

  4. >Sevgili Yeşim, hemen seninde mimini okudum, senide tanımak çok güzel, böyle de olsa:/Sevgili my makeup story, yaşasın çikolata o zaman canım:)Sevgili Beyaz Kelebek, ay çok utandım, çok teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın

