aksesuar · Blog · DIY · yüzük

>Style M’in DIY Ekose Yüzüğü

>

Uzun zamandır bir DIY projesi yayınlamamıştım..
Burada gazoz kapaklarından yapılan aksesuarlarla ilgili yazımı yayınlayınca sevgili style m, bana güzel bir projesini yayımlama izni verdi:)
Bende elbisesiyle uyumlu olan bu hoş yüzüğü sizlerler paylaşıyorum:)
Aslında kendisi gazoz kapağından ama hiç çaktırmıyor değil mi:))
Yapılışı ve detayları için BURAYA uğrayın kızlar:)

>Style M’in DIY Ekose Yüzüğü” için bir yorum

  1. >selam tatlim,kumanda panelinde görünce mutlu oldum paylasim icin tesekkür ederim.yenisini yapiyorum.DIY fikirleri seviyorum ama kisin da pek birsey cikmiyor mu ne?ahh bir yaz gelse su kis günesi bile icimi kipir kipir ediyor.sevgilerimle….

Bir Cevap Yazın

