aydınlatma · değirmenbaharat · eğlence · fotoğraf · gezi · mumluk · mısır çarşısı · sevimli · tavşan

>Mısır Çarşısı Turumdan Kareler

>





Ufaktan ufaktan yeni sezona hazırlanıyorum:)
Vee her maceracı gibi bende ekipmanımı kuşanıyorum.
İşte bu yüzden, dün Mısır Çarşısına indim..
(Yolumun üstü, alt tarafı bir duraklığına tranvaydan indim)
Bol bol baharat ve takı çekmem lazımdı,
biliyorum,
ama ne yapayım beni yalnızca sevimli şeyler vuruyor😉

>Mısır Çarşısı Turumdan Kareler” için 8 yorum

  1. >Ooooof, öyle kıskandım ki seniiii:(Oraları çok severdim, hele Tahtakaleyi, malzeme deposuydu orası, hala öylemi bilmiyorum. Yıllaaar var, oralara gitmedim, taa1986 dan beri, küskünüm ya İstanbul'a… Şimdi sen ne güzel malzemeler almışsındır, ne güzellikler yapacaksındır, oooh,oh…

  2. >Sevgili Zeynep, çok teşekkür ederim, senin fotoğraflarının yanından bile geçemezler ama:)Sevgili my makeup story, bende canım, özelliklede o tavşanı..Sevgili Selfet, bir tane alıp eve getirmemek için kendimi zor tuttum..Sevgili Banuca, bir İstanbul'a gelip Mısır çarşısını gezmek isterseniz size eşlik etmeyi çok isterim:) Aklımda çok güzel planlar malzemeler var ama bu seferki uğrayışımda çok da bir şey almadım, nasılsa Beyazıtta okuyorum. Canım istedikçe Eminönü'ne iniyorum:) ama ilk boş vaktimde cicilerim gelicek:)Sevgili Mavi Masal, keşke daha güzel yansıtabilseydim, göründüklerinden de hoştular:)Sevgili celebi74, gidemedimya sizinle ablam, kıskandım:)

Bir Cevap Yazın

