ödül · Blog · mim

>Yaratıcı Blog Ödülüm

>

Sevgili Sechhill,Selfet ve my makeup story beni bu güzel hediyeye layık görmüşler:)) İçinde yaratıcılık geçen herşeye bayıldığımdan bu ödülü alınca da zıp zıp zıp zıpladım:))
Ödülü almanın bazı şartları var tabiii:))
Sizi ödüllendirene teşekkür edin. ( muck canlarım:))
Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın. ( yukarıdaki isimlere tıklayın lütfen)
Ödülün logosunu yayınlayın. ( işte yukarıdaki bebek:))
7 yaratıcı blogger ödüllendirin. ( hmmm aşağı bakın)
7 blogun linkini yayınlayın. (üstlerine tıklayın:)
Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin. ( hepsine sesleneceğim:)
Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın ( çoktan yazdım bile tıklayın)







>Yaratıcı Blog Ödülüm” için 4 yorum

  1. >çok teşekkür ederim görünce çok mutlu oldum ilk ödülümü senden almış oldum biraz da acemiyim…maum okullar dolayısıyla blogumla ilgilenemiyorumm tekrr çok teşekkür ederm.. =)

Bir Cevap Yazın

