elbise · eyfel kulesi · fashion · giveaway · kıyafet · moda · Paris · romantic · tema · topshop · vize

>Paris Dalgasına Hazır Olun

>

Alice Harikalar Diyarında bir geldi pir geldi!
Tim Burton’un merakla beklenen filmi, tasarımcıların Alice sevdası, fotoğraf konseptleri,kolyeler, tshirler, donlar!!
İçimiz dışımız Alice oldu mu? Oldu!
Şimdi sırada ne var?
Bence çok daha romantik bir konu geliyor: Paris
İşte karşıma çıkan örneklerden en beğendiğim: Topshop Eyfel Kulesi işlemeli üst

Polyvore’dan bir kombin öğrneği

Bu Paris esintisi açıkcası benide çok heyecanlandırdı. Zaten kafamda olan bir çok projenin kıvılcımı parladı diyebilirim:)
Paris temalı bir Giveaway hazırlamaya karar verdim.
Blogumu devam ettirmek istiyorum ama o kadar yoğunumki bloğumu ziyaret eden takipçilerimin yorumlarını bile cevaplayamıyorum.
Hem bana hem size eğlence olur diye Paris temalı birşeyler hazırlmayı düşünüyorum.
Tahmin edeceğiniz gibi tamda sınavlarıma denk geliyor…
Umarım kısa zamanda projemi hayata geçirebilirim. Bana şans dileyin;)

>Paris Dalgasına Hazır Olun” için 4 yorum

Bir Cevap Yazın

