Blog · değişim

>Bloğumu Değiştiresim Var! + Yardım Lazım!

>

Hemde nasıl!
Sıkıldım değişiklik istiyorum.
Saçlarımın rengini değiştiremem, eşşek bilmediği otu yerse başı ağrırmış..
Boyattım , alerjim varmış, tıpış tıpış kendi rengimede döndüm..
Acı çekmemle kaldım:/
Boyunuda değiştiremem 2 yıldır kısa zaten, zor omuzlarıma indirdim..
O zamannn bloğuma saldıracağım…
İpliğim, daha kişisel şeyler yaz diyor,
benimse içimden daha az yorum, daha çok moda geçiyor..
Normalde yorumlara takılmam ama blogtan uzak kaldığım dönemler (iki hafta kadar) pek yorum almamam biraz sıkıcı oldu..
Şimdi gelelim yardım kısmına : HELP!
Hemen olaya giriyorum, Google Friend Connect’i görüntüleyemiyorum.. Yaklaşık iki aydır, ekranımda görünmüyor.. Dolayısıyla beni takip edenleri göremiyorum.. Bunu nasıl çözebilirim.. Fikri olan?
Not: Giveaway için iki şişe kumaş boyası aldım, temam Paris biliyorsunuz.. Hadi bakalım son 2 sınavım ( 2 sınavı kaçırdığım için haftaya giricem) geçsin, kolları sıvıyorum:)

>Bloğumu Değiştiresim Var! + Yardım Lazım!” için 4 yorum

  1. >Saçlarımın rengini değiştiremem, eşşek bilmediği otu yerse başı ağrırmış..Boyattım , alerjim varmış, tıpış tıpış kendi rengimede döndüm.. haha bu kısma koptum🙂 friend connect tırt zaten normal izle ekle bebek ve geçmiş olsun

  2. >Canım yardımcı olamayacağım ama sana kalan iki sınavında başarılar diliyorum. Paris temalı giveawayini de sabırsızlıkla bekliyorumm🙂

Bir Cevap Yazın

