boyama · el işi · emek · eyfel kulesi · giveaway · iplik · iğne · kumaş · Paris · tshirt

>Paris T Shirtü Yapıyorum!

>

Kaç zamandır aklımda şu giveaway mevzusu için bir şeyler yapmak..
Tshirtleri deneme için önceden almıştım, Paris için bir tema düşünüyordum.
Çok da şaşırtıcı olmayacak şekilde Eiffel Kulesi‘ni seçtim..
Henüz yeterince kumaş boyam olmadığı için akrilikle kumaş boyası karışık kullanıyorum, tabi tekstil kalemide kullandıklarıma dahil:)
Akrilik çatlama yapmasın diye sulandırarak kullanıyorum, hatta çoktan kullandım bile..
Suluboya görünümü verilmiş bir çalışma yaptım.
Düzgün ve incecik çektiğim kontörleri, suluboya gibi dursun diye ıslatıp bozunca içim acımadı değil, çünkü en çok ince fırça kullanmaktan şikayetçiyim:)
Kalıp olarak kullandığım kağıtta daha önceden tekstil kalemiyle taslak çizdiğimi unutmam bana güzel bir ders oldu:)
Az kalsın emeğim boşa gidecekti, gerçi ben kaç tshirt harcadım öyle, hepside pijama yada temizlik kıyafeti olarak geri döndü:))
T shirtümü giyip yayınlayacağım bu yüzden detaylar daha sonra, aşağıda ise kullandığım tekniği göstermek için bir- iki detay ekliyorum..
Giveaway mevzusuna gelince, el ile detaylı boyamanın benim gibi henüz deneyim kazanmamış birisi için çok riskli olacağı sonucuna vardım;
bu yüzden püskürtme ya da sünger baskı tekniğle yapmaya karar verdim,
ve tabiki tasarımda değişecek,
2010 modasına uygun olarak pulunuz, paletinizde olacak merak etmeyiniz:))

>Paris T Shirtü Yapıyorum!” için 6 yorum

  1. >Görünüşü çok şık tatlım, sanki özellikle böyle boyanmış gibi. Ben bu halini sevdim🙂 Tabii önemli olan senin içine sinmesi. Bence dert etme böyle daha doğal🙂

  2. >İyi o zaman🙂 Ben yanlış anladım🙂 yaşlılık böyle bişey sanırım🙂 Yaşlı da olsam çok sevdim temalı tişörtleri🙂 Bir de değer verdiğim insanın elinden çıkmışsa paha biçilmez olur benim için🙂 Ellerine, emeğine sağlık tatlım.

Bir Cevap Yazın

