boyama · craft · DIY · el işi · emek · iplik · iğne · Paris · tshirt

Paris Tshirtüm Bitti Kombinim:))

>

Bugün hava çok kötüydü, açıkcası bende hiç modumda değildim.. Ama yinede üzerime giyerek yayınlayacağımı söylemiştim:)İşte tshirtümün bitmiş ve çizgili boleromla kombinlenmiş hali.. Durun hatta moda blogları gibi yapayım:
Tshirt : Garage / redesigned by Demet ( iğneileiplik:))
Bolero: Topshop
Kot Pantolon: Mavi Jeans

Ütülendikten sonraki hali:)
Fark ettiyseniz renkler bir farklı.. Ne yapayım Photoshop öğrenicem diye sildim gül gibi Picasayı, bir şey becerdiğimde yok kala kala Vista Photo Editöre kaldım.
Ama Tshirt’ün ruh halini verebildiğimi düşünüyorum:))

Bu karelerde yapılış aşamasından! Suluboya tekniği verdiğimi söylemiştim dimi:) Önce yapılacakları düzgünce çizip, sulanrılmış fırça ile çizgilerin üzerinden geçtim. Boyama yaparkende akrilik boya kullandığım için özellikle sulandırmayı seçtim. Ne kadar su ile açarsanız çatlama olasılığınıda o kadar azaltırsınız;)

Paris Tshirtüm Bitti Kombinim:))” için 5 yorum

  1. >Sevgili Yeşim, çok teşekkür ederim:))Sevgili sunset, beğenmene çok sevindim.. Bolero Beyoğlu iş merkezinde en alt katta bir mağazadan ( adını unuttum şimdi) Hepsi orijinal, mango, topshop.. Çok güzel parçalar satıyorlar. Çok uygun değil belki ama mağazadaki fiyatlarından çok daha ucuzlar;)

Bir Cevap Yazın

