Beyoğlu · Blog · broş · cam · etkinlik · eğlence · giveaway · hediye · off ne giysem · takı

>Gökten 10 Cupcake Düştü, 1’ide Benim Başıma:)

>

Off Ne Giysem ‘i biliyor musunuz? Bilmiyor musunuz? Ey blooger, siz hiç mi blog takip etmiyorsunuz kuzum?

Bu blogların hepside şipşirin bir bloggera ait.
Hatta o kadar içten ve o kadar şirin ki, bu yıl düzenlenen blog ödüllerinde ‘Moda Bloğu’ katagorisinde 3.lük aldı.
Sanırım benden başka bir çok insan böyle düşünüyorki, online ve bireysel oy verme işlemi sonucunda onu bu ödüle layık gördüler.
(Ondan bu kadar rahat konuşuyorum;))

Biu Factory’nin cam takılarının yaratıcısı sevgili Off Ne Giysem, geçenlerde bloğunun 1. yaş gününü kutladı.

Yukarıdaki Fotoğrafta işte bu kutlamanın çılgın doğum günü partisinden:P
Biu, Beyoğlu Duvarları ve cupcakeler:)
Fakat Biu bir sevimlilik daha yaptı ve bu cupcakeler birbirinden zevkli on hediye olarak izleyicilerine geri döndü!!!
Bloğunu oldukça beğeniyorum ve takip ediyorum ama ne yalan söyliyeyimm ben miskin bir blog takipçisiyim.
Aranızdan bloğunu didik didik ettiğim ama yorum yazmadığım okadar çok blogger var ki..
Blog ödülleri açıklanana kadar off ne giysemde bu blog magandasının kurbanıydı..
Bunu bildiğimden, hediyelerine, ağır başlılık ve gözüm kalsada fedakarca bir yorum yapıp, beni dahil etmemesini istedim. *
*Yinede yorum yaptım , çünkü bu kadar değerli ödüller paylaşmasına çok saygı duydum ve destek olmak istedim;)

Ama Billur okadar nazikki beni de çekilişe dahil etmiş.

Sonuç: Bu muhteşem iğne benim oldu! Bir Biu Factory Broşu.
Şimdi zıp zıp zıplasam mı… Hop hop oynasam mı:)
Neyle nasıl takacağımı düşünüp, çatlatılacaklar listesi çıkarsam mı..?
Görmemişin broşu olmuş moduna girip sayfalarca resmini yayınlasam mı:)
Biu’yu kocaman öpsem mi:)
Bilemiyorum.. Şimdilik içimdeki bahar coşkusunu finallerimden birazcık nefes alacağım haftasonuna saklıyorum..
Herkese teşekkür ediyorum, ve senenin en uzun postuyla veda ediyorum, sevgiler:)

>Gökten 10 Cupcake Düştü, 1’ide Benim Başıma:)” için 7 yorum

  1. >canım benim güle güle kullan..bu sevimli kızıda gördüm okudum bir kaç kez.. şimdi takibe alayım bari :)yalnız senide çok özledim bilesin..10 marifetliler buluşması düşünüyorum sanada haber vereceğim muck…

  2. >Sevgili Yeşim, sağol tatlım:)Sevgili Celebi74, al al ablam çok tatlı bir hatun:) Bu arada bir dahaki buluşmayı yine işimin olduğu bir güne getirirseniz, oturur ağlarım heaa… Mailini bekliyorum, öptüm:*

Bir Cevap Yazın

