ÇEV · etkinlik · eğlence · konser

>ÇEV Genç Yetenekler AJDA PEKKAN, YALIN, IŞIN KARACA, KEREMCEM, ŞEVVAL SAM KONSERİ

>

Çağdaş Eğitim Vakfı, Genç Yetenekler Projesi kapsamında 31 Mayıs 2010 Pazartesi akşama Aya İrini’de ‘Sahne Sizin Çocuklar’ adlı bir konser düzenliyor. Geçtiğimiz ay konserin tanıtımı için Çiğdem Simavi’nin katılımı ile bir basın toplantısı düzenlenmiş ve konserde Ajda Pekkan, Yalın, Işın Karaca, Keremcem, Şevval Sam ile CAKA kurucusu ve Genç Yetenekler projesinin sanat yönetmeni Cihat Aşkın’ın, genç yetenekler ile aynı sahneyi paylaşacağı açıklanmıştı. Çağdaş Eğitim Vakfı Başkanı Prof Dr. Ahmet Altınel, Bşk.Yrd. Prof. Oya Başak ile yönetim kurulu üyeleri Berrin Yoleri ve Aslı Ekşioğlu herkesi genç yeteneklere destek için çağrıda bulunuyor. Şık bir kokteyl ile başlayacak ÇEV’in gecesi, konsere katılacak sanatçılar ile bursiyerlerin konseri ile devam edecek. Konserden elde edilecek gelir ile genç yeteneklerin yurt dışında gerçekleştireceği Master Class eğitimi karşılanacak. Biletler Çağdaş Eğitim Vakfı’ndan temin edilebilir.

Ödevlerim var, sınavlarım var, kendi bloğumda, kendi vakfımın organizasyonunu başka bir kaynaktan alıntılıyorum… Helal olsun bana, ama yarın akşam gecenin fotoğraflarını yayınlayacağım… Öpüyorum

Kaynak

>ÇEV Genç Yetenekler AJDA PEKKAN, YALIN, IŞIN KARACA, KEREMCEM, ŞEVVAL SAM KONSERİ” için bir yorum

Bir Cevap Yazın

