ÇEV · etkinlik · iğne · konser

>Ajda Pekkna ‘ı Geceye Katılmayan Diğer Sanatçıları Şiddetle Kınıyorum!

>

Dün akşam buradaki yazımda belirttiğim gibi Çağdaş Eğitim Vakfı’nın Genç Yetenekler Projesinin Yardım Konseri’ne gittim. Yaşları 12 ile 15 arasında değişen 5 çocuk ve 19 yaşındaki bir genç sanatçının, olağan üstü başarılarla dolu müzik kariyerlerinde, başarılarının artması ve eğitimlerine devam edebilmeleri için çok güzel bir organizasyon tertip edilmişti.
Gecede, Türkiye’nin en genç ve dinamik orkestralarından Samsun Devlet Senfoni Orkestrası, Şef Tolga Taviş ile genç yeteneklerimiz,
Berfin Aksu (12) – Keman,
Sesim Bezdüz(13)-Keman,
Cem Esen(13)-Piyano,
Dilara Kaymak (16)-Korno,
Iraz Yıldız (13)- Piyano,
Emre Engin (19)- Keman ‘in solo performanslarında eşlik etti.
Gece’ye hepimizin dergilerden ya da moda bloglarından takip edip, beğendiği, eleştirdiği, görmeye alışkın olduğu bir sürü ünlü sima katıldı. Tabi bir de ben ve Biu Broşum:)

Buraya kadar herşey iyi hoş! Peki sonrası…
Sonrası biraz hayal kırıklığı, çünkü bu minik ‘Dev’ sanatçılarımız ve vakfın desteğe muhtaç diğer bursiyerlerine eğitim desteği sağlamak için düzenlenen bu geceye
“Toplumsal Hassasiyet Gösterdikleri” gerekçesiyle, Ajda Pekkan, Işın Karaca, ve Keremcem katılmadılar!!
1 Toplumsal Duyarlılığı bahane edip gelmeyenler, asıl geceye katılmayarak Toplumsal Duyarsızlık gösterdiler. Desteğe muhtaç bir çok gencin Eğitim Desteği Fırsatı’nı baltaladılar!!! Üstüne üstlük- hiç kusura bakmasınlar ama- dünya çapında küçük yaşlarına rağmen bir çok başarı kazanmış olan bu harika sanatçılarla aynı sahneyi paylaşma fırsatını kaçırdılar.
2 Gece hiç bir şekilde, göbek atalım, kurtlarımızı dökelim, yapılan saldırılar umrumuzda değil gecesi değildi. -Zaten Klasik Müzik Konseriydi
Sahneye çıkan her isim konuşmasına bu olayları kınıyarak başladı.
Hatta gece başlayana kadar iptal edilip edilmeyeceği bile belli değildi, ama bu geceye katılmayanlar şunu unuttular: O gece bir vakıf tarafından ‘yardım’ amaçlı düzenleniyor!!
Yani zar zor, bir sürü protokolün ardından Topkapı Sarayı’nın verdiği izin ve GÖSTERDİĞİ TARİHte düzenleniyor. Gece’yi iptal etmek, zaten düzenlenmesi aylar süren bir organizasyonun yeniden düzenlenme tarihini belirsizliğe sokar.Vakfın zaten bunları aşacak gücü olsa böyle bir organizasyon düzenlemeye çalışmaz..
Yardım götürenlerin başına gelenlere üzülüp, yardım etmeye çalışanların yoluna taş koyanların iki yüzlülüğünü anlamıyorum.
Yardım konseri olduğu ve para almadıkları içinde bu şımarıklığı yaptıklarına dair ciddi fikirlerim var ama neyse…
Gece’ye katılan tüm ünlü ve sosyetik isme, yardımlarını esirgemedikleri için vakfın burs alan bir öğrencisi olarak çok teşekkür ederim!

Bir Cevap Yazın

