efes · etkinlik · eğlence · festival · giveaway · konser

>Efes One Love Festival Ve The Thing Things Aşkı 2

>

Burası Santral İstanbul Efes Pilsen One Love Festival!
Arkamda gördüğünüz bulutlar birazdan bizi bir güzel ıslatacaklar… Ellerimdeki rüzgar gülü, yakamdaki ‘blog yazarı’ ve ‘sevimli’ rozetleri çantamdaki sarı gözlük (ki şu anda görünmüyor) Eda abla bizi karşıladıktan benim için topladığı fest stuff!! Direk eğlence moduna girmiştim ama bulutlar işi çok fana bozdu.. Neyse:P

İşte burası Samsung One Love One Touch Noktası!
Tabiki festivalin en kalabalık, en dinamik noktası.. El masajından tutun, parmaklarınızı baş tacı yapacak bir sürü süper etkinlik vardı..
Ayrıca Samsung Senin Sahnende yine festival boyunca bir sürü yeni gruba ev sahipliği yaptı. Mesela artık o gruplardan biri ‘model’ benim markajım altında;)
Kafanızı nereye çevirdiyseniz Samsung’un izini gördük. Açıkcası bu benim için çok önemli bir şey, çünkü güçlü bir sponsorunuz yoksa festivalden bir halt olmaz.. Nihayetinde benimde Sevgili The Thing Thingsim Samsung’un da katkılarıyla oradaydı dimi;)
The Thing Things demişken,

Sonuç itibari ile sevgili Stil Direktörü sayesinde bomba gibi bir gün geçirdim..
Uzun zamandır görüşemediğim bir arkadaşımla bol bol vakit geçirdim.
Festivaldeki kızları süzüp süzüp kritik yaptım..
Tepindim ,şarkı söyledim,dans ettim.. Zıp zıp zıpladım;)
Bu kadar yeter, öptüm

>Efes One Love Festival Ve The Thing Things Aşkı 2” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

