mim

>Mim Time

>

Bu aralar pek sıkılıp, pek bunalmaktayım, bloğa yazı mazı giresim yok… Ama hem cecilia‘da hemde sevgili ness‘te bu başı boş mimi görünce cevaplayayım dedim:))
İşte mim;)

1.Felsefem: Asla Keşke Deme (Yani yaptıklarının sorumluluğunu al)
2.Hayat: Var olduğunu anladığın anlar bütünü
3.Çocukluk: Bitmeyen dönemim
4.Güneş: Işık saçan gezegen:)
5.Gözler: Zihnimin kayıt cihazı
6.Yıldızlar: Evrenin tuvali
7.Güzellik: Yakın çevremdeki insanların ortak özelliği
8.Sevgi: İçimde öldüremeyeceğim tek şey
9.Aşk: İnanç
10.Müzik: Tehlikeli bir alet, psikoloji üzerindeki etkileri dehşet verici..
11.Dost: az/öz
12. Para.: Kendimi bağımlı hissettiği için nefret ettiğim araç
13. Zaman: Sürekli akan ve bizi önüne katan bir sel
14.Erkekler: Basit organizmalar
15.Savaş: Mücadele vermenin katliam boyutu..
16. Ağlamak: nedensiz bulduğum garip eğlem
17.Deniz: İkinci bir alem
18.Hayal: Beni yavaş yavaş boğan şey
19.Kadınlar: Onlar olmadan erkek millletinin hiç birşey yapamayacağına,
toptan kahrolacağına inandığım varlıklar:)

Not bende bu mimi serbest bırakıyorum,burada görüp cevaplayan olursa, bana da haber verirse çok sevinirim;)

>Mim Time” için 3 yorum

  1. >Tatlım, felsefeni sevdim. Kesinlikle haklısın yaptıklarımızın sorumluluğunu üstlenmeliyiz. Erkekler için yazdığına da bittim🙂

Bir Cevap Yazın

