Blog · Demet · değişim · google · wordpress · yenilik

>WordPress Deniyorum, İşte Yeni Bloğum

>

Google’daki bu kısıtlamalar, blogger olma işini ciddiye almış olan beni, bayaaaa bir sıkmaya başladı..
Bende uzun zamandır ‘tasarım’ haricinde, izlediklerimden, okuduklarımdan ya da deneyimlediklerimden ilham alarak iç sesimi paylaşabileceğim bir mekan yaratma düşüncesi taşıyordum.
Dolayısıyla Google bu menepoz halleri beni bir deney yapmaya teşvik etti.
Açıkcası pek paylaşmayı düşünmesemde şunu fark ettim ki, bazı tatlar gerçektende paylaştıkça artar:)
Öyle ise deklare ediyorum sevgili blog kurtları işte yeni editorial bloğum:P
Biliyorum yaratıcı bir isim değil ama daha uygunu piyasada kalmamış, pazarada inmeye üşendim;)
demetaksu.wordpress.com’dan, yukarıdakiresmin üzerine tıklayarak, yada ME,MYSELF AND DEMET’in üstüne tıklayarak ulaşabilir, oradan veya buradan düşüncelerinizi paylaşıp beni mutlu edebilirsiniz;)
Thanks x)

>WordPress Deniyorum, İşte Yeni Bloğum” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

