Uncategorized

>**Kapalıyız**

>



Duygularımın en güzel, en özel ve en önemlilerinin intihar etmesi ve
başta yaşama sevincim ve içimde kalan tüm diğer şeylerin
cenaze törenine gitmesi nedeni ile yokuz.

Bir daha asla eskisi gibi nefes alamayız..
Hayatı yaşarken hiç bir şey olmamış gibi davranamayız.
Kim bilir belkide bloğa bir daha yazmayız ya da ne bileyim herşeyi sıfırlarız..
Ama şimdilik bu kadar, KAPALIYIZ..

>**Kapalıyız**” için 12 yorum

  1. >Keşke yok diyebilsem.. Neler neler haykırmak istiyorum bir bilsen.. Ama konuştukça, düşündükçe tekrar tekrar yaşıyorum, o yüzden susuyorum. Sakinleşip, tekrar 'gerçekten' normal olana kadar;)

  2. >neden sebep ne bilmiyorum ama umarım hersey yoluna girer.. mutlu olursun..buraya yazmak istemezsen adını degıstır ama yaz, illa da yaz..;)

  3. >Teşekkür ederim Rümeysacım, herşey yavaş yavaş yoluna giriyor;)Sevgili Mine, konuyu nezaman açarım bilemiyorum, merak edilecek bir şey diğil zaten çok kişisel ama ilgilendiğin için teşekkür ederim..Bilun abla:)) Mutlaka gelicem hayırlı olsuna, teşekkür ederim, kocaman öpüyorum seni:*

  4. >şekerim çok üzüldüm şimdi bak epeydir nerde bu cimcimeciğim tatlı kızım diyordum😦 sen unut o kötüleri.. gül her zamanki gibi.. sana gülmek ve üretmek yakışıyorr… duyguların gittiyse bırak bir süre onları rahat elbet geri gelecekler.. sen üretmene bak.. kafanı dağıt.. bekliyorum seni buralarda!!!!!

  5. >Sevgili Pembe Fiyonk, hem buradaki hem bloğunuzdaki yorum için teşekkür ederim.. Benim için çok önemli bir yazı hazırlayarak kelimeleri en değerli şekilde kullanmış oldunuz zaten, sevgiler..

Bir Cevap Yazın

