Uncategorized

Fotoğraf Krizi

Bugün yeni bir cüzdan aldım. Şımarıklıktan değil , kullandığımın tabanını bozuk paralar yırttığı için ihtiyaçtan aldım. Eskisi gibi bazı şeyleri yamayarak kullanmaya devam etme alışkanlıklarımız, ucuz malın cazibesi karşısında yerini aç gözlülüğe bıraktı. Doğrudur, lakin bunun bilincinde olmam pek bir şey değiştirmedi;. bakınız yine koşa koşa gidip yenisini aldım.

Neyse problem yeni eskisi değil, problem yeni cüzdanın içerisinde fotoğraf koyulacak bir bölüm olmaması. Cüzdan alırken fermuarından, çıtçıtına onu kullanışlı kılacak her detayına dikkat ettim ama fotoğraf bölümünü ihmal etmişim. Fark edince kaynar sular başımdan aşağı döküldü. Meğer en alaturka bir insanmışım ben. 5 cm karelik 2 fotoğrafı cüzdanı açtığımda göremeyecek olmam çok canımı sıktı.

Sonra düşündüm… Masamın üzerinde fotoğraflar var. Ailemin, arkadaşlarımın…Cüzdanımda fotoğraflar var. Hatta her eski cüzdanımın içerisinde bir kaç tane var. Ama bilgisayarımda yok denilecek kadar az. Geriye kalanlarsa facebookta. Zaten onları ben yüklemedim hemen hepsinde taglendim. Oh dedim kendi kendime… Hala dijital olmayan bir alışkanlığım var. Hala pratik olanı yani cep telefonun bir tuşuyla göz göze gelmektense zahmet edip başımı kaldırıp baktığım fotoğraflar var. Hala fotoğraflara dokunmanın bakmanın, güneşten korumaya çalışmanın bir anlamı var.

İyiki var…

Bir Cevap Yazın

